tabung dude

Tuesday, December 13, 2011

weeken before final

serius aku cakap, masa yang paling heaven sekali dalam hidup aku nie ialah masa dimana aku habis an dengan family aku.**errr ayat skema kah?! alhamdulillah weeken nie berpeluang jugak dapat balik umah setelah hampir beberapa minggu ta balik.

jadi ape yang aku na bagi tau, weeken nie aku memang habis an mase gile gilee dengan family okie!buku?!memang ta sentuh laaa. report?! sorry to say laa tapi memang aku ta buat sikit pong.

aku kalau kat rumah memang derr.facebook, buku, assingment, quis kee memang aku ta hingat laa. even handphone aku letak kat mane-mane pon aku ta kesah daa.sebab aku na habis an mase aku ngan family aku habis-habisan.heheee serius wehh!

sebabnye pahni, aku da kene pulun habis-habisan untuk final exam. so i need to wait another 1month to be wif my family back.lame kot!!memang aku rindu laa nanti.lainlaa kalau dorang na melaawat aku kat sini.memang untunglaaa!

final exam?!errr it just around the conner guys!!another two weeks i guess.hehee so pulun habis-habisan.untuk sahabat-sahabat yang lain. ganbattekudasai  ^^.




niat BELAJAR bukannya bermaksud SKOR 'A' semata-mata
tetapi niatnya mestilah untuk BELAJAR mengenai ilmu NYA

tapikan Islam mengajar kita untuk bersungguh-sungguh 
dalam setiap apa jua yang kita usahakan.
jadi belajar bersungguh-sungguh yaa
kerana belajar itu merupakan salah satu cabang jihad.



0 comments:

Post a Comment

thanx sebab sudi baca post nie..anything to say??just leave your coment here :)
thanks for reading and please come again (n_n)