tabung dude

Wednesday, March 9, 2011

:: 3 X 6 + 1 ::

baca tajuk entri dan buat sedikit calculation yaa!!

tau tau hari nie bukan 19hb okie..19 march bufday jay, thira and mat aidil laa..maaf entri ini bukan untuk anda sebenarnya!!hehehee  :)


sapa tao entri nie untuk sape?!!duduk senyap2~

entri kali ni untuk manusia yang paling super dupper penting dalam hidup saya..kalau manusia nie tade maknanya tade laa nurul afiqah abd. halim dalam dunia nie..tade laa fifi the flowers tots dekat palam nie..ta bole laa korang na membahan aku kan!?!

okie mari sama-sama kita nyanyi an lagu bufday untuk beliau..all rise please  :)


sembilan belas sudah~



ehem ehemm..


happy bufday to you,
happy bufday to you,
happy bufday to NURUL AFIQAH,
happy bufday to you..

aeh2 silap..my ummi ta bagi nyanyi lagu nie..tuka lagu tuka lagu~

allah selamatkan kamu,
allah selamatkan kamu,
allah selamatkan NURUL AFIQAH,
allah selamatkan kamu  :)

**hadirin dijemput duduk**

okie..saya sangat ta malu sebab buat entri untuk diri sendiri..hahahaa sukati laa an ini incik blog saya yang punya..kau kesah?!!aku lagi ta kesah..

my sweet 19th bufday was the superdupper punye bufday laa..tengs to korang korang dan korang who make this date the most sweet moment in my life :)

sila tunggu apa mereka-mereka dan mereka buat untuk bufday saya!!

hehehee..


hahahaa tade kaitan..comel laa  :)



:: assalamualaikum ::





0 comments:

Post a Comment

thanx sebab sudi baca post nie..anything to say??just leave your coment here :)
thanks for reading and please come again (n_n)