tabung dude

Monday, October 25, 2010

sengal laa :(

assalamualaikum semua..









post kali ni maybe berbunyi agak ta syok sikitlaa sebab kali nie just datang nak meluah an perasaan jap laa kat "incik BLOG" saya nie..hmm manusia memang tidak akan terlepas daripada perasaan sedih,suka,duka,marah,sengal dan macam-macam lagi perasaan an..(pe lagi ae??no idea laa =__=")


well to the friends that know who i'm they will know..saya nie jenis yang tak bape suke na cerita an masalah saya kat orang..agak jarang laa nak lakukan perkara tersebut..tapi kadang-kadang kalau saya ade masalah saya akan selalu fikir..

"aku na cite kat sape nie ae??sape laa na dengar aku punya bebelan yang bla bla bla bla bla.....bla bla bla!!"


that its..hmm memang selalu pon especially kalau saya rase sedeh laa..well memang seronok kalau kita ada masalah kita terus call that person and then tell them about our problem right!!what ever thing that we want to tell them..and then they will give some advise or at least they can make you smile again..of course lepas kita luah an masalah kita pale otak rasa macam bebas dari masalah..owh it's awesome dude!!

kalau laa saya dapat rase macam mane perasaan tuh an best  :)


just what was happen to me today..

for "the persons" who had ruin my mood today,this is what i want to say to you even i know you will not going to read all these things..



hai kawan..maaf laa saya memang sangat-sangat ta berniat nak mengganggu kebahagiaan korang saya buat ini semua atas dasar kawan laa seriously ta terdetik pon nak kacau korang..maafkan saya kalau korang rasa saya mengganggu korang..saya cume seorang manusia biasa yang tak sedar kalau saya buat salah kalau saya tau "ITU" menyakitkan hati korang saya tak kan buat..actually saya pon ta tao pe mende "ITU"..(what is actually my mistake)..
kalau pasal yang saya tag incik abang awak dalam video yang saya upload dalam FB saya tuh saya mintak maaf laa sangat-sangat..video tu bukan pasal ape pon it just about friendship laa..kalau cik awek na marah saya tak nampak pulak the thing that you need to jelous sebab saya ada jugak tag membe-membe lelaki laen dan juga kawan-kawan saya yang lain..kan saya dah buat buat description kat video tu it just for all my FRIENDs!!

i repeat FRIENDS okie!!

hmm tapi ta tao laa pulak kalau saya ade buat salah lain dekat cik awek..setahu saya laa an sepanjang cuti nie saya memang ta sms ngan sesape pon..(ade laa jugak an tapi atas urusan yang penting)..tapi tu pon boleh dikira laa cik awek..dan saya yakin sangat-sangat saya memang ta pernah mesej dengan cik awek apetah lagi dengan incik abang cik awek..i keep thinking what is actually my mistake!!can you please tell me??so when you tell me what is my mistake i wouldn't repeat it to you and to my others beloved FRIENDS..












dan kepada incik abang dan cik awek saya nak pesan satu laa kalau saya ada wat salah why dun you directly tell me..ta payah laa nak guna orang tengah pulak an..sian kat orang tengah na bagi tao saya benda yang takde kaitan dengan dia..thanx to incik orang tengah yaa dan mintak maaf laa sebab menyusah an anda..

pesanan tadi tu ditujukan kepada semua orang yaa..kalau saya ada boat salah kat korang just tell me bout that yaa..i dun like if you used incik/cik orang tengah to tell me bout those thing that you want to tell me..




okielaa cukup laa dengan incik abang dan cik awek tersebut..terima kasih laa kawan yee!!hmm saya doakan agar korang sentisa bahagia hingga ke akhir hayat  :)


ya Allah!!

tunjukkan laa ape sebenarnya salah hamba MU ini..sesungguhnya hamba benar-benar tak tao apa yang hamba telah lakukan  :"(




thanx to my "incik BLOG" dan my "cik playlist" kerana banyak membantu saya mengurangkan tekanan malam ini..sangat puas hati mendengar "cik playlist" saya dan melalak bersama-sama..maaf yaa umi and abah and who ever yang dengar saya menyumbangkan lagu malam nie..hujan syok jugak macam semalam sejuk ciket..



mungkin ade orang yang akan membaca entri kali ni..kalau korang terbaca laa an aku na mintak maaf laa kat korang kalau aku ade mengguris perasaan korang..aku cume manusia biasa yang selalu terlepas pandang kalau aku buat salah..mungkin ini entri terakhir aku..yelaa mane laa tao umur ta panjang an..aku mintak maaf sangat-sangat kat korang yaa..and to cik awek and incik abang mintak maaf atas kesalahan aku yaaa!!!


"they will going to think what they want to think and talk what ever they want to talk..and i can't stop and change anything that they had done.."




~salam sayang~
me _ afiqah halim  :)

5 comments:

  1. afiqah. kadang2, kalau kte raasa kte tak buat salah, lagipun kalau salah tu benda merapu je. kau ckp je sorry lepastu lupakan.

    mungkin cik awek tu ada masalah jeles yg amat?

    ReplyDelete
  2. pika,sama lah!sejak masuk u ni kalau ada masalah ke apa,tini diamkan jee.huhu.hmm,pasal masalah pika ni,sabar je la yea.biasa la tu ada orang terasa dengan benda2 kecil mcm ni.tini rasa pika tak salah pun.tapi benda dah jadi,biarkan je la yea. :)

    ReplyDelete
  3. jay: thanx sudi bace ak merapu nie..hmm cik awek mmg dari dulu selalu saket aty ngan aku..hahaa ta tao laa penyakit jeles yang sukar utk dibendung kot..

    tini: tu laa diam is better than take action kalo kite pye tindakan tu memudarat an kite balek nnti an an??that what i always thinking bout..btw thanx sudi mmbace :)

    ReplyDelete
  4. cik piqa, saya rasa saya tau sapa cik awek yg dimaksudkan.
    sabar eyh cik piqa..=)

    p/s: lepas ni tulis pasal nk kawen plak, takyah tulis da pasal cik awek nih lagi..buat sakit ati kamu je kan.

    ReplyDelete
  5. syira: hehehee anda tao ker??sape-sape??bg tao laa :)


    ello sedari cite sal kawen lambat lagi kot tgk laa nnty bebile i boat entri sal kawen i roger kt u ae..

    ReplyDelete

thanx sebab sudi baca post nie..anything to say??just leave your coment here :)
thanks for reading and please come again (n_n)