tabung dude

Thursday, July 22, 2010

lalai,leka,dilupakan atau terlupa??

salam alaik~~
waaa..sangat rindukan na merepek merapu di sini..rase2nye agk lame ar ta wat post kat cini..hmm sekarang saya sudah berubah status hidup..bukan yang macam kat facebook uh..status yg boleyh di ubah setiap hari ataupon "relationship statu"..single ke in the relationshin ke it's complicated..bukan okie.ni berkaitan dengan hidup baru saya yang berubah dari budak-budak sekolah rendah kepada sekolah menengah.eh eh ni yang dulu-dulu laa.sekarang ny daripada budak-budak sekolah menengah kepada mahasiswa.cheewaah.matured ar tu konon-konon nyer an.haaa sebut pasal mahasiswa ngn mahasiswi tetibe aku teringat mase form2 dolu2.ni kire kenangan zaman tok kadok ar nyh.

mase uh kitorang budak2 form 2zuhrah kene wat karangan BM yg diajar oleh allayarham cikgu kamaruddin.dengan semangatnye aku pon buat ar karangan uh.ta silap aku kitorang kene wat sal karnival ape ntah tentang ape yang kitorang nmpk n marepek merapu lagi ar.pastu anta ar kat cikgu.biase ar bile da semak nden dapat balek buku uh.cikgu pon bagi ar kumen sal pe yang kitorang boat sume uh.pastu die cakap de sorang student nyh dia da tambah satu kosa kata dalam kamus iaitu mahasiswazah..
na tao sape uh..aku laa manusie yg genius gile uh..suke ati tambah perkataan baru..gabungan 2 patah perkataan.
mahasiswa + siswazah = mahasiswazah

miss u cekgu!!!

hmm sekarang ni aku da jadi salah sorang siswi asasi kejuruteraan dekat UITM Puncak Alam.haaa ny satu lagi UITM PUNCAK ALAM tao bukan SHAH ALAM.ni salah satu kampus baru bg UITM..penat aku explain kat orang.mane2 orang tanye..













"kat mana sekarang?"
"UiTM Puncak Alam"
"Owh kat Shah Alam,"
"bukan Shah Alam Puncak Alam."

ny la susah nye hidup sebagai mahasiswa di kampus yang kurang popular lagi an an..tape yang penting kat sane bes kot.disebab an kampus baru n pembangunan pon ta banyak lagi,so kat sane segar sangat.tape2 pasal kampus aku cite kat post laen ae.ny ak na cite sal ape ae td.jap jap...


ape ae tadi..

bla bla bla bla....

bla bla bla bla bla..

hmm ta ingat ar..

taper ar stop kat sini jep ar ae.esok insyaallah new pos msok.na cite sal uitm plak..senanye tulis ny pon sebab my housemate asyik tanye je bile na wat post baru.i malu plak sebab lame ta update blog.hehehee
sory laa pika joo..

so,as the conclution saya ta lupa pada blog saya cuma saya terlupa na update.dan kadang2 bila saya ingat na update ade je mende yg membuat an saya ta bleyh na update.hehehee

okie laa.see u later okie..
dun worry be happy..
Allah always everywhere with us..

salam alaik..
(n_n)

1 comment:

  1. pika,pika.
    nice saying..lawak lah cite ko.
    siswazah yee..HAHA :)

    ReplyDelete

thanx sebab sudi baca post nie..anything to say??just leave your coment here :)
thanks for reading and please come again (n_n)