tabung dude

Tuesday, March 13, 2012

random #1

1. tadi semangat na pegi jogging ngan member aku tapi rezeki tade.baru lari about 6mints tetibe ujan turun mencurah-curah membasahi bumi.hahahaa tapi orite laa at least kuar jugak peluh kan.#walaupun ciket jee kan!


2. aku sangat jeles dengan manusia-manusia kat umah sekarang sebab diorang dapat lepak sesame sume sekali.aku sorang jee yang takde.maklumlaa budak-budak kan tengah cuti sekula sekarang nie.


3. macam teringin na ajak member-member Palam sume lepak sesame.tapi nanti bile ajak mesti sume orang busy pahtu ta dapat join.what a pity man.macam aku jee yang semangat na jumpe diorang.huhh~


4. lama gile ta stalk blog kenkawan.and sume kenkewan dah malas nak update blog macam aku.hahahaa


yana kalau kau bace entri nie aku na cakap 'kenapa blog ko an bile aku na comment jee mesti ta leh.geram ohh!!'


5. abah ngan ummi bagitau dorang na pegi Korea tahun nie.ohh jeless gileee!!nak ikot  :(


sebab tempat keje abah every year akan buat Family Day. kalau dalam negara everything FREE ohh.serius semuanya!tapi kalau pegi oversea diorang akan taja staff jee SEPENUHNYA and wife half of it.and kalau kau na bawak family setiap kelapa kene charge laa.so abah cakap kalau na bawak semua sekali mau dekat RM 14 ribu riban.hahhaa botak bapak aku!


6. kat rumah aku nie dah ade dapor gas.so sekarang tiap-tiap ari kitorang masak sendiri laa.hahahaa kat sini bolee laa mengasah bakat dan melatih diri segala skill untuk menjadi surirumahtangga nanti.hahaha *tangan kebahu mata kelangit* 


heaven jee hidup.bile lapau pegi dapo buat laa ape-ape yang bole ngap kan.janji perut kenyang senang hati.jimat pong jimat.yeahh!


7. minggu lepas menjelajah KLCC ngan wani yunus.pastu pegi lepak dekat UTM jalan semarak.buat muke tak malu laa kan lepak bilik orang.pastu pagi before balek UNITEN makan breakfast roti canai kat situ.perghhh sedap ohh.walaupon tade laa sedap sgt senanye.tapi kuah die sedap.seriusss!


8. dalam perancangan nak jumpe Shidah kat UM.dari sem lepas bajet na pegi UM tapi ta sampai-sampai pong.hadoii.nanti laa shidah aeh.


9. housemate aku sorang dah kawen (memang da kawen before masuk UNITEN), lagi sorang da bertunang and insyaAllah September nie jadi 'puan' laa.and sorang lagi da bising-bising daa nak kawen gak.dorang plan na pegi kursus kawen sesame dalam bulan nie.pastu sume orang sebok-sebok ajak aku pegi kursus kawen gak.what the =="


dalam hati 'kau ade calon untuk aku kee wehh'


10. umur da cukup 20 tahun daa.tambah 5hari.
Alhamdulillah.tenkiu Allah~



2 comments:

  1. firstly, nak ucapkan hepi belated bufday. ingat bufday kau bulan ni, tapi tak ingattarikhnya. 8 kah? haha. sori yee

    secondly, bab blog tu. oh, takde rezeki la kowt. nvm. aku pun tak tahulah kenapa dgn blog aku. die ikot mood tuan dia jugak kowt.

    thirdly, bez gile parents nk g korea. hahaha. aku pun boleh tumpang jeles

    ReplyDelete
    Replies
    1. firstly sorry jugak aku ta wish bufday kau.hahahaa same2 laa weh.

      second tape aku akan berusaha utk post comment kat blog ko jugak.

      third jumm JELESS sesame!

      fourth aku rindu kau wehh!!

      hahahaa tiru jap.bole?

      Delete

thanx sebab sudi baca post nie..anything to say??just leave your coment here :)
thanks for reading and please come again (n_n)