tabung dude

Friday, December 31, 2010

habis laaa!!

weyh aku da kelam ni..
camne nie na boat..aku yang sengal dengan gatal tangan suka hati pegi tuka URL blog lame ke url baru..kononlaa menggedix dan menggatal..derr!!

dengan tanpa mengetahui akibat dan impak nye aku pon tuka laa dari hijausangatindah.blogspot kepada url baru.yaa url yang sekarang ni laa!!

perghh!!cik pika baru bagi tao i yang kalo i tuka url sume update blog yang i boat ta masok dalam dashboard..perghh!!

sengal laa weyh~
betol ker??

korang korang dan korang yang baca nie tolong laa ae bagi jalan penyelesaian masalah aku nie..aku pon ta bape na paham derr maksudnye..sebab aku suke ati je laa an na update blog tapi camne diorang na tao aku baru update blog an??

"eleey kelam jep..macam follower ramai sangat!!"

yaa saya tao follower ta ramai tapi at least ade laa an~

so tolong laa aku~

assalamualaikum :'(

0 comments:

Post a Comment

thanx sebab sudi baca post nie..anything to say??just leave your coment here :)
thanks for reading and please come again (n_n)